miercuri, 16 septembrie 2015

Momentele mele ....


Viata mea e compusa din momente. Nimic batut in cuie, prestabilit si planuit.
Secunda  urmatoare e alta borna kilometrica  , notata tot cu 0. Nu reusesc sa ajung la borna  no.1.
Dar ma pot uita peste umar  sa vad linia pierduta a drumului.A brazdat saracutul dealuri si vaii...campuri parasite si paduri inverzite.
...si vad si mult colb . Si multa tacere.
Si un rid , doua ...chiar 10 . Ca mi se impiedica lacrimile in ele. 
Nu  imi vad drumul launtric insa....o mai fi mult de mers?!
Si nici ridurile ...ca inima mea nu face riduri. Se unge  cu anti-age moments
.Cum o necajeste ceva sau cineva , fuga la crema de dregere.
Frustrata viata asta! Si-mi vine sa ii strig in ferestri....nu poti avea chiar totul ! 
Ti-am lasat trupul prada...rideaza-l , uzeaza-l !
Dar sufletul lasa-l copil...sa mi-l alint cateodata !








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu