sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Recunosc ...sunt alien ! Dar vreau acasaaaaa....

...e o tampenie ! Delirezi....come down cu picioarele pe pamant !
Iete ca nu vreau ! Nah...e  tampenia mea , cu care imi hranesc sufletul.
Mai intai  belesc ochii bine ! Ca eu  raman ca curca la lemne daca ma uit la un cer frumos. Si apoi incepe povestea. Imi trimit sagetile din ochii cercetasi.Si incerc sa colorez cerul...asa cum vad pe net.
Nu sunt nebuna frate....mi-am construit lumea mea...ca si autisti. Sunt un hibrid deja. Jumatate om , jumatate alien. Sufletul meu e alienaut  din nastere.
Nu am cum altfel...sunt prea razvratita  pentru lumea asta. Intuitiv  stiu ca ceea ce vad nu ma ajuta. O fii provocarea si lectia divina...zau ca inteleg si asta ! Da' nu mai potttt....nu mai rezist aici.
Daca viata asta  e ok pentru unii, pentru mine e prizonierat clar ! Iubesc Pamantul....il ador. E rai...binecuvantat . Dar nu sunt  apta sa relationez cu omenirea. Parol...nu sunt atat de buna incat sa  tolerez orice. Nu sunt atat de intelegatoare sa inchid ochii la orice. Nu !!! Recunosc si ma confesez cerului in fiecare seara.
Si il rog sa ma absoarba precum un aspirator urias...sa ma transforme in orice poate calatorii in spatiul cosmic . Fara cetatenie si apartenenta. Eu m- am nascut iubind libertatea .M -am nascut indragostita de Soare , de orice stea , de culoarea verde , de orice obiect sau lucru inofensiv, care doar exista.
Nush ce i-am facut eu atat de grav Cosmosului asta frumos , de m -a exilat pe Pamant. Ii multumesc ca mi-a dat sansa asta....dar vrea acasaaaaaaaaaaa!!!
Ok ok...pana atunci stau cuminte aici...ca o alien autista si belesc ochii la cer , doar ,doar intr - o seara se va intampla ceva magic :)
                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu