miercuri, 7 decembrie 2016

sarbatoarea e cand te bucuri ca-ti da sefu ' liber



am o cearta cu Sinele meu Superior .Mareee...
sunt ani buni de cand nu ma mai ating niciunde sarbatorile.De iarna , de vara , nici nu mai conteaza...
si ma tot scot cu...e prea comercial , e prea kitchos , nu am o stare buna , muncesc pana pic sa fac curat si munti de mancare , carora nu le mai simt gustul de oboseala .
de fapt ...am luat o razna cu totii. Abia , abia daca mai poate explica cineva corect si clar insemnatatea acestor sarbatori .Au luat o turnura de sens si interpretare , de nu a mai ramas nimic din povestea lor frumoasa. Le-am facut praf pe toate, ne-am facut praf pe noi , am intors lumea pe dos si mai vrem sa si sarbatorim asta...
din tot amalgamul asta de senzatii si pareri am ramas doar cu niste raspunsuri triste .
pe care mi le-au servit oamenii de pe naveta azi....trista realitate :(
"nu am de ce ma bucura ca vin sarbatorile ,ca-s la fel de bolnav si sarac da' macar ne da sefu ' liber o saptamana si ma mai odihnesc si io " Traiasca Craciunul si sarbatorile legale ca asa ne mai odihnim si noi . Doamne fa o minune si invata-ne iar sa ne bucuram ALTFEL de ele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu