duminică, 16 decembrie 2018

Suflet de femeie

Binecuvantate fiti ...sfinte purtatoare de Vieti !
Eu  cred ca nu exista mari  diferente intre suflete ,barbati sau femei! Ca doar bunul Creator e androgin, o armonie perfecta intre eternul  si sacrul feminin si infinitul masculin.
Exista totusi o diferenta de vibratie si misiune .
Si poate unii vor comenta ca sunt subiectiva ca femeie.


 Imposibil domnii mei...nu eu i-am dat femeii binecuvantarea de a aduce pruci pe lume.Cineva mult mai intelept a vazut cum sta treaba si cine ar putea dintru voi doi sa duca misiunea cu succes la bun sfarsit !!
Pruncii vostri pe care ii numiti sangele vostru si mandria voastra si care va duce numele mai departe.Da...voi va bucurati de o noapte de amor pasional , lasand partenerei sarcina pe mai departe. Sa va hraneasca "omuletul " cel purtator de sange si nume 9 luni ,dupa care sa il iubeasca si sa il ocroteasca inca o viata.
Femininul este asociat cu fragilitatea.Si totusi de ce nu i s - a dat "viteazului" sarcina asta ?
Cat de mare a fost femeia in fata Domnului  daca i-a acordat darul asta?
Am capatat simtul observatiei pasive , fara sa critic ( lucrez inca la asta ) , incerc sa vad dincolo de trup si aparente. Sunt uneori contrariata de femei aparent banale, muncite si neingrijite. Ma refer la aceea ingrijire de ochii lumii. Sali de intretinere si saloane unde si Betty cea Urata devine printesa.
Am vazut femei trecute demult de prima tinerete , la care frumusetea  sclipea in ochi, nu in  marca de  geanta de pe umar.Dar aveau vocabularul bine ales si bunul simt bine cultivat.
O sa mai adaug la subiectul asta cate ceva...de-a lungul timpului. Simt ca sunt multe de spus....poate imi vin si alte aspecte in mintea asta care nu vrea sa se opreasca a cugeta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu